Review ecSo C dari Leaniix Minuman Kesihatan Badan Ideal Melalui Formula 3R Berasaskan Gen

Tidak kira berapa usia kita, kesihatan diri perlu kita jaga untuk kekal sihat dana terhindar dari gejala penyakit yang sering dihidapi berpunca dari pemakanan yang tidak teratur dan tidak seimbang. Kesibukan dengan tugasan seharian juga antara penyebab kita ambil sikap tidak acuh akan kesihatan diri.


Produk ecSo C keluaran ecKare

Baru-baru ini, saya berkesempatan mencuba produk terbaru ecKare, ecSo C dari Leaniix yang mempunyai fungsi yang sangat menarik iaitu menggurangkan penyerapan kanji, menekan kanji yang ditukar kepada gula dan lemak.


Leaniix Minuman Kesihatan




Kandungan dalam ecSo C ini adalah bahan ramuan semula jadi yang terpilih. Antaranya ialah :

  • Campuran minuman Botani Oren
  • Buah Markisa
  • Kiwi
  • Ekstrak Kacang Ginjal Putih


Pembungkusan & Tekstur


Minuman ecSo C ini dalam bentuk paket. Ianya berbentuk cecair bukan serbuk. Terdapat 14 paket dalam 1 kotak. Nak bawa ke mana-mana pun mudah, ambil dan masukkan ke dalam handbag ataupun dalam pouch pun boleh. 



Cara Pengambilan ecSo C

Cara minum ecSo C ini pun sangat mudah. Hanya perlu ambil 1 paket, koyakkan di bahagian hujung dan kemam sehingga habis.


Produk Leaniix ini menggunakan konsep 3R dengan mekanisma permulaan genetik iaitu 

1. Permulaan (Restart) – metabolism dengan pengambilan produk ecSo M

2. Pemulihan (Recuperate) – untuk kekal kenyang dengan pengambilan produk ecSo C dan ecSo S

3. Pengisian (Replenish) untuk mengawal kabohidrat dengan pengambilan produk ecPlan dan ecPlan-F


Mengenai Leaniix

Leaniix ialah siri pengurusan kesihatan badan yang direka untuk membantu anda mencapai kesihatan badan ideal melalui formula berasaskan gen. Setiap produk dalam rangkaian Leaniix disokong oleh penyelidikan saintifik dan bahan dan teknologi yang dipatenkan untuk memerikan anda penyelesaian pengurusan kesihatan adan yang selamat da berkesan.   Leaniix mempercayai formula erasaskan gen yang disasarkan adalah masa depan pengurusan kesihatan badan, dan menawarkan rangkain produk inovatif untuk membantu anda mencapai matlamat pengurusan kesihatan.

Siri Leanix ini sangat inovatif, siri pengursan kesihata revolusioner yang direka untuk mengurangkan pengamilan nutrien yang berlebihan seperti kalori, lemak, kolestrol, gula dan lain-lain melalui formula berasaskan gen yang disasarkan. Produk Leaniix menggunakan formula berasaskan gen yang dirumus denga tepat dan disokong dengan penyelidikan saintifik yang cukup teliti, bahan yang dipatenkan dan teknologi termaju.namun selamat dan efektif.


Review ecSo C Untuk Kesihatan 

Selepas hampir seminggu minum, dapat rasakan beberapa perubahan yang ketara iaitu dapat mengempiskan perut (buang angin dalam perut). Jus Dara Vogue membantu dalam mengawal nafsu makan aku. Rasa macam kenyang selalu selepas minum jus ini. 


Selain itu, apa yang aku suka sekali dengan Jus Dara Vogue ini ialah dapat mengawal masalah kitaran haid aku yang tidak stabil dan mengurangkan keputihan. 


ecSo C ini memang sangat mudah untuk di minum. Boleh diminum sebelum sarapan pagi. Dan sebelum makan malam. Korang tak payah susah-susah lagi nak bancuh. 


ecSo C mempunyai rasa yang hampir sama dengan buah oren dan boleh diminum bukan saja wanita tapi orang lelaki  pun boleh juga minum. Rasa jus ini pula masam manis. Senang untuk ditelan dan tiada rasa pelik memandangkan ada campuran ekstrak kacang ginjal putih.


Memang puashati dan secara jujurnya saya suka dengan jus ini. Rasa macam tak cukup pulak dengan 1 kotak ni. Nak lagi berkesan, kita kena konsisten dalam pengambilan jus ini 


Jadi Ahli Dan Membuat Pembelian


Terdapat banyak ganjaran sekiranya anda menjadi ahli dan untuk sertai keahlian anda oleh klik https://eckaremy.com/members/login


Untuk mendapatkan produk Leaniix ini anda membuat pembelian di www.eckaremy.com 

Post a Comment

3 Comments

Terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! Kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah. Komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!